Дайте мені, будь ласка, беретту, 45 калібру.

Продавець:

– Вам для захисту?

- Ні, для захисту я найму адвоката!

 

 

 

Захист прав споживачів

 

Характер ринкових відносин, що склалися в нашій країні, порушення прав споживачів на сьогоднішній день залишається злободенною темою. Замовляючи будь-яку послугу, відвідуючи черговий магазин, багато хто з нас може опинитися в потенційній зоні ризику та зіткнутися з цією проблемою.

Але правда життя така, що навіть потрапивши в таку ситуацію, багато хто не розуміє, що їхні права як споживачів були порушені. Також досить поширені випадки, коли люди, навіть вірно оцінивши обставини, не уявляють як правильно захистити свої права в ситуації, що склалася (коли могли б звернутися до юриста із захисту прав споживачів)

На що поширюється поняття «захист прав споживачів»?

Більшість громадян вважає, що поняття “захист прав споживачів” поширюється лише на випадки, коли Вас обдурили у магазині взуття, продуктовому магазині, або, наприклад: у ресторані… - але це не так!

Поняття "захист прав споживачів" значно ширше і може застосовуватися практично в будь-якій життєвій ситуації, коли Ви купуєте для особистих потреб будь-який товар/послугу або замовляєте будь-які роботи (як варіант - ремонт у квартирі).

Для багатьох напевно буде деяким одкровенням, що якщо Ви придбали в туристичній агенції тур та оплачений відпочинок не відповідає Вашим обґрунтованим очікуванням, Ви можете притягнути як туроператора, так і турагентство до відповідальності не лише за Цивільним Кодексом України, а й за ЗУ ”Про захист прав споживачів”…

Думаю про наступний приклад Ви взагалі не замислювалися - якщо Ви для своїх особистих потреб купуєте квартиру в будинку, що будується у забудовника (а це практично 99% випадків придбання квартир), то невиконання зобов'язань з будівництва будинку в строк або порушення забудовником інших умов договору, може розцінюватися як порушення Ваших прав як споживача та відповідно Ви можете закликати до відповіді забудовника по ЗУ “Про захист прав споживачів”...

Чому так важливо знати сферу застосування вищезазначеного закону і знати як він застосовується?

Відповідь очевидна… відповідно до ЗУ “Про захист прав споживачів” Ваші права як споживача захищені більшою мірою, ніж якщо застосовувати до кривдника інше цивільне законодавство.

За ЗУ “Про захист прав споживачів” санкції встановлені законом до порушника – Вище, Більше та Строже…, ось чому у засобах масової інформації та взагалі, в інших інформаційних джерелах, так мало пишеться про застосування цього закону до будь-яких видів правочинів фізичних осіб, спрямованих на задоволення своїх особистих (некомерційних) потреб.

Самі виробники, виробники, забудовники, туроператори та інші організації, що працюють з фізичними особами, вкрай не зацікавлені нести відповідальність у разі порушення прав своїх клієнтів за вищезгаданим законом.

Але для того, щоб грамотно захищати свої права – їх потрібно знати тонкощі:

 

Які права мають споживачі?

Найприємніше і з чого хочеться почати – це право при зверненні до суду про захист Ваших прав як споживача – НЕ ОПЛАЧУВАТИ ДЕРЖМИТО!

Тобто. якщо Ви купили автомобіль вартістю 1.000.000 грн, звернувшись до суду не за цим законом, а посилаючись на статті виключно Цивільного Кодексу, держмито за такого звернення станом на 2012 рік склало б – ????? грн, а це дуже суттєво – Ваші додаткові витрати, нерви та ризик, а за ЗУ "Про захист прав споживачів" - безкоштовно!

Як захищає Ваші права ЗУ “Про захист прав споживачів”?

 

Відповідно до цього закону Ви можете вимагати:

  • заміни товару;
  • зменшення ціни товару, роботи, послуги;
  • усунення недоліків товару/роботи/послуги;
  • відмовитися від договору і вимагати назад свої гроші, а якщо їх не повертають – нарахувати і вимагати через суд із порушника ІСТОТНІ САНКЦІЇ (за цим законом можна нараховувати від 0,5% в ДЕНЬ за прострочення у поверненні коштів…)
  • Давайте порахуємо: Ви оплатили 1.000.000 грн. і у зв'язку з якимись обставинами вимагали Вам їх повернути, а Вам їх не повернули… минуло 100 днів, Ви можете законно нараховувати санкції виходячи з 0,5% на день, що отримуємо? 50% зверху та + ніякого держмита! Є за що боротися – головне робити це грамотно впевнено та зі знанням справи,
  • і багато іншого…

Випадків, де реалізовувати надані Вам права, дуже багато, але тут важливо якщо Ваші права порушені (не виконали договір, взуття неякісне, машина з салону виявилася раніше битою, а забудовник не виконує договір і будинок не будує, а терміни затягує) з самого початку боротьби – треба діяти грамотно.

 

Адвокат Андрій Вареник допоможе Вам:

  • скласти обґрунтовану претензію і відправить її порушнику,
  • не піднімаючи непотрібного шуму збере пакет документів для суду,
  • забезпечить Вас максимальною кількістю доказів порушення Ваших прав і складе позов,
  • а також впевнено представлятиме Ваші інтереси в суді.

Ви, звичайно, можете це зробити і самі. Але пам'ятаєте! Ваш противник – це організація, яка має в штаті юриста або здатна найняти адвоката, тому не чекайте на капітуляцію, вона навряд чи буде. Компанія зробить все, щоб уникнути відповідальності та ухилитися від виконання Ваших вимог.

Якщо хочете діяти напевно і не бути переможеним - зверніться до адвоката Андрія Вареника.

 

Адвокат знає всі тонкощі та нюанси ведення справ щодо захисту прав споживачів:

  • максимальні санкції,
  • максимальні вимоги
  • і т.п.

 

Не відкладайте вирішення своїх правових питань та проблем "на потім", телефонуйте зараз!

 

 

Зв'язатися з адвокатом можна за номерами телефонів:

 

моб.: +38(093) 772-79-16 , +38(097) 910-80-54

Ел. пошта: a.varenik@i.ua